Ügyfélfogadási szünet
A Teskándi Közös Önkormányzati Hivatalban és annak Kirendeltségeiben járványügyi helyzetre való tekintettel
a személyes ügyfélfogadás ideiglenesen szünetel.
Sürgős ügyeikkel kapcsolatban kérjük, egyeztessenek telefonon:
Teskándi Közös Önkormányzati Hivatal 92/570-012
Teskándi KÖH Kustánszegi Kirendeltsége 92/563-010
Teskándi KÖH Salomvári Kirendeltsége 92/571-004
e-mail: jegyzo@teskand.hu
Együttműködésüket és megértésüket köszönjük!
A koronavírus járvány megelőzése érdekében szükséges további intézkedésekről az ügyfélfogadás és az ügyintézés rendjére vonatkozóan!
- A koronavírus járvány megelőzése,
- a biztonságos munkavégzés feltételeinek megteremtése,
- a közösségi érintkezések számának csökkentése
érdekében Hivatalunkban 2020. március 16-tól határozatlan ideig szüneteltetjük az ügyfélfogadást, egyúttal kérjük az ügyfeleket, hogy elektronikus úton vagy telefonon intézzék az ügyeiket. Kizárólag azokban az ügyekben megengedett az ügyfélfogadás, ahol jogszabály írja elő a személyes megjelenés szükségességét. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy csak halaszthatatlan esetben jelenjenek meg személyesen Hivatalunkban és kérjük betegség esetén meghatalmazott útján járjanak el. Amennyiben a személyes jelenlét szükségessége kérdéses, kérjük, hogy telefonon egyeztessenek az ügyintézővel.
Az egyes konkrét ügytípusok vonatkozásában az alábbi eljárásrendet határozzuk meg:
a.) anyakönyvi ügyintézés:
- az anyakönyvi kivonatok pótlását (másolat) kizárólag postai úton vagy ügyfélkapun vagy a Hivatal bejáratában az e célra rendszeresített gyűjtőládán keresztül lehet kérni.
- minden más anyakönyvi feladattal kapcsolatos ügyintézésre kizárólag előzetes, telefonon történt időpontfoglalás alapján van lehetőség (telefonszám: 0630/650-1035)
b.) házasságkötéshez kapcsolódó rendezvényszervezés:
Az adott település polgármesterével történő egyeztetés alapján van lehetőség az esküvői ceremóniák megtartására.
c.) lakcím bejelentés ügyintézés:
Az Okmányirodai ügyintézést szíveskedjenek igénybe venni, de kérjük ott is csak halaszthatatlan esetben jelenjenek meg.
Minden más ügytípus esetében:
- hagyatéki ügyintézés
- adó ügyintézés
- kereskedelmi ügyintézés (kereskedelmi és szálláshely-szolgáltatási tevékenység engedélyezése, telepengedélyezési eljárás)
- állatvédelmi ügyek
- földhaszonbérleti és adásvételi szerződések kifüggesztése
- birtokvédelmi ügyek
- szociális ügyek (segélyek)
- műszaki ügyintézés vonatkozásában:
a kérelmek benyújtására, a Hivatalba történő eljuttatására postai úton vagy a Hivatal bejáratában az e célra rendszeresített gyűjtőládán keresztül van lehetőség. Az ügyfelek tájékoztatása telefonon (a 92/570-012-es telefonszámon) vagy e-mailen történik.
Együttműködésüket és megértésüket köszönjük!
Bencze Ildikó
jegyző